OI ROBOSPECIALISTS ΑΠΟ ΤΟ 1ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ ΑΝΑΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΤΕΤΑΡΤΟΙ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ


OI ROBOSPECIALISTS ΑΠΟ ΤΟ 1ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ ΑΝΑΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΤΕΤΑΡΤΟΙ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ

Oι αργυροί Ολυμπιονίκες στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής με τους Robo Specialists κατέλαβαν την τέταρτη θέση στον κόσμο, στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής που διεξήχθηκε στο Νέο Δελχί της Ινδίας στο τριήμερο 25-27 Νοεμβρίου 2016.



Οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης είχαν εξαιρετική παρουσία στην κατηγορία Ποδόσφαιρο και με τις δύο ομάδες τους, με τους Robo Specialists έχοντας στην σύνθεση τους τον περσινό αργυρό Ολυμπιονίκη Αλέξανδρο Πανταζίδη και τους Δημήτρη Παρασκευόπουλο και Σονέρ Χασάνογλου κατέλαβαν την 4η θέση στον κόσμο μετά από εξαιρετική παρουσία. Μάλιστα στον αγώνα για το χάλκινο μετάλλιο ενώ έχαναν με 3-0 απο τους Ρώσους κατάφεραν να ισοφαρίσουν όμως στο τέλος δέχτηκαν ένα γκολ και έτσι έχασαν το μετάλλιο για μόλις ένα τέρμα. Άξιος συγχαρητηρίων είναι και ο προπονητής τους ο καθηγητής πληροφορικής του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης κ. Αθανάσιος Μπαλαφούτης.








Λίγα λόγια για την εκπαιδευτική ρομποτική

Η εκπαιδευτική ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.
-Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α).

-Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων όπως η περίμετρος κ.α).

-Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α).

-Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α).

-Ιστορία (πχ. με την κατασκευή ενός ρομπότ καταπέλτη - του Αρχιμήδη - τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ανάπτυξη της τεχνολογίας εκείνης της εποχής καθώς και το έργο και την προσωπικότητα του Αρχιμήδη κ.α).

Ο συνδυασμός εννοιών από διαφορετικές, γνωστικές περιοχές (τεχνολογία, τέχνη, περιβάλλον, κοινωνία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) με διαθεματικά project (συνθετικές εργασίες).

Πάνος από Αιγάλεω